شناسهٔ خبر: 42058233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آزمون‌ها:

دانشگاه آزاد مشهد میزبان ۲۰۰۰ داوطلب کنکوری خواهد بود

مهدیه غلامی زه‌آب

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آزمون‌ها گفت: این دانشگاه در کنکور ۹۹ میزبان ۲۰۰۰ داوطلب کنکوری تجربی، ریاضی و انسانی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

مهدی یعقوبی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به کسب تجربه خوب دانشگاه آزاد مشهد در برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، اظهار کرد: شرایطی که برای کنکور دکتری در واحد مشهد آماده شده بود، بسیار مناسب و کم نقص بود و ما در میان ۵۲۴ حوزه کنکور در تمام کشور در رابطه با رعایت اصول بهداشتی، رتبه ۶۶ را از نظر سازمان سنجش و آموزش کشور کسب کرده‌ایم.

کسب رتبه دو رقمی دانشگاه آزاد مشهد از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون

وی افزود: در نظر سنجی دیگری که در رابطه با فاصله میان صندلی‌ها انجام شد از میان ۵۲۴ حوزه در کشور رتبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ۵۸ شده است. در نظر سنجی بعدی در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نیز ما رتبه ۳۸ را کسب کرده ایم. وضعیت برگزاری کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بسیار مناسب و زیر نظر وزارت علوم است و خانواده‌ها هیچ نگرانی نداشته باشند.

تجربه ۳۰ ساله دانشگاه آزاد مشهد در برگزاری کنکور

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بیان کرد: دانشگاه آزاد در بحث کنکور تجربه‌ای ۳۰ ساله دارد و موارد بسیاری را در راستای فاصله گذاری میان داوطلبان، ضدعفونی محیط و اجرای مناسب مراحل آزمون در نظر گرفته‌ایم، در واحد قاسم آباد ما دانشکده علوم انسانی، مهندسی، حقوق و پیراپزشکی را داریم که حاضر به همکاری با سازمان سنجش در برگزاری کنکور هستند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آزمون‌ها در رابطه با تعداد مراکز و داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی، افزود: دانشگاه آزاد مشهد میزبان داوطلبان کنکور تجربی، ریاضی و انسانی است که در هر روز آزمون هزار نفر شرکت کننده در این واحد حاضر می‌شوند، برای آزمون کارشناسی مجتمع آموزشی قاسم آباد در اختیار داوطلبان قرار دارد. 

وی خاطر نشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل در آزمون رعایت خواهد شد و تمام عوامل اجرایی آزمون از شیلد، ماسک و دستکش استفاده خواهند کرد. برای داوطلبانی که به هر دلیلی ماسک یا دستکش به همراه ندارند، دستکش و ماسک در نظر گرفته‌ایم، شب قبل و بعد از هر مرحله آزمون تمام محیط توسط محلول‌های ضد حساسیت محلول‌پاشی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما