شناسهٔ خبر: 42055441 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آغاز توزیع کارت آزمون سراسری

توزیع کارت آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
داوطلبان می‌توانند تا شنبه اول شهریورکه آخرین نوبت برگزاری کنکور است با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org کارت خود را دریافت کنند.
 
کنکور سراسری امسال به علت شیوع کرونا در چهار روز از ۲۹ مرداد تا اول شهریور برگزار می‌شود.
 
برای تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شده است.
 
آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه اول شهریور در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود. داوطلبانی که علاوه بر رشته امتحانی اصلی شامل علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در گروه‌های هنر و زبان هم شرکت کردند، باید کارت ورود به این آزمون‌ها را دریافت کنند.

خبر دیگر اینکه، همه داوطلبان کنکور سراسری موظف هستند از امروز با مراجعه به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir برگه خوداظهاری را تکمیل کنند.
 
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:برای ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری که دچار بیماری کرونا شده‌اند اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ می‌کند.

نظر شما