شناسهٔ خبر: 4204676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان نیر آغاز شد

اردبیل - ایرنا- همزمان با سراسر کشور پانزدهمین مرحله از طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر در شهرستان نیر – استان اردبیل آغاز گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، عسگر فرجی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر روز پنجشنبه گفت : طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در قالب دو پست در ورودی های شهر نیر با مشارکت 30 نفر از اعضای جوان که دوره های مربوطه را طی کرده اند تا 15 فروردین سال 94 اجرا می شود.

وی افزود: در این چادرها اقلام فرهنگی مانند بروشور و سی دی از مناطق گردشگری استان و شهرستان و بسته های فرهنگی در بین مسافران توزیع می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، فرحی با اشاره به طرح های مختلف اجرایی در طول نوروز امسال بیان کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر و مطلوب به مسافران و با هدف امدادرسانی سریع و مناسب به گردشگران نوروزی طرح سحاب ( سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه ) در قالب دوتیم 2 نفره دوچرخه سوار، در شهرستان اجرا خواهد شد که مسافران از خدمات آن بهرهمند خواهند شد.

او در معرفی خدمات طرح سحاب اظهار کرد: تغذیه اضطراری، ارایه خدمات اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و زیست محیطی و عام المنفعه، اهدای کتاب و ارایه توصیه های زیست محیطی و گردشگری، اطلاع رسانی و ... از خدمات قابل ارایه به مسافران نوروزی در طرح سحاب است.

/6016/7116

نظر شما