شناسهٔ خبر: 4204460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت‌الله ملک‌حسینی:

کاری نکنیم گردشگران قید سفر به کهگیلویه و بویراحمد را بزنند

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکردها به گونه‌ای نباشد که گردشگران و مسافران قید سفر به استان را بزنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی بعدازظهر امروز در دیدار با مسئولان گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در قرآن و احادیث و روایات به سفر کردن تأکید زیادی شده است، اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند که زیرساخت‌های لازم را برای سفر مطمئن و همراه با آرامش مردم تأمین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید به گونه‌ای اقدام شود که مردم بتوانند از مواهب الهی در طبیعت بهترین استفاده‌ها را ببرند و از این جهت لازم است که مسئولان حداکثر تلاش را برای رضایت‌مندی مسافران و گردشگران داشته باشند.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد که استانی گردشگرپذیر است باید به گونه‌ای عمل شود که مسافران در سال‌های بعد و در سفرهای دیگر خود این استان را مقصد گردشگری قرار دهند.

وی بیان کرد: مسئولان گردشگری باید پیگیری لازم را داشته باشند تا همه اماکن از مدرسه و مسجد و هتل و سایرین مهیا و آماده برای خدمات‌رسانی به گردشگران باشد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وضعیتی که در تعطیلات عید فطر امسال پیش آمد و مشکلاتی که رخ داد، تصریح کرد: اگر مسافران و گردشگران سختی ببینند برای همیشه قید سفر به استان را می‌زنند و از این حیث کهگیلویه و بویراحمد ضرر خواهد کرد.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: باید فکر کنیم که چگونه می‌توان از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد که اگر مشکلات عید فطر در نوروز هم تکرار شود فرصت‌های گردشگری در استان می‌سوزد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز باید حرمت ایام فاطمیه نگه داشته شود، تصریح کرد: شاد کردن مسافر و گردشگر به یک آهنگ و موسیقی خلاصه نمی‌شود بلکه وقتی مسافر بدون مشکل و راحت از اماکن گردشگری بازدید کرد رضایتش جلب خواهد شد.

انتهای پیام/2571/ج30/ف4004

نظر شما