شناسهٔ خبر: 42039681 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سیدفخرالدین اسماعیلی:

حمایت ۲/۶میلیارد ریالی از طرح‌های مجازی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت از حمایت ۶/۲ میلیارد ریالی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در فضای مجازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدفخرالدین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌ها، از حمایت معاونت قرآن و عترت در خصوص طرح‌های مؤسسات قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی، با اعتبار دو میلیارد و ششصد میلیون ریال خبر داد.

اسماعیلی گفت: پس از ارسال فراخوان کارگروه فضای مجازی به تمامی استان‌ها در خصوص دریافت ایده‌ها و طرح‌های قرآنی در فضای مجازی؛ در نهایت طرح‌های ۷۸ مؤسسه قرآنی با نظارت و داوری کارشناسان انتخاب شد که مبلغ ۲/۶۰۰ میلیون ریال از سوی کمیته حمایت دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌ها به حساب آن مؤسسات واریز شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌ها ضمن تأکید بر حمایت‌های صورت گرفته از طرح‌های نرم افزاری و برنامه محور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، اشاره کرد و گفت: این حمایت در واقع بخشی از جبران هزینه‌های تهیه و تولید برنامه‌ها و نرم افزارها بوده است که علاوه بر آن نیز حمایتی از سوی برخی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها جهت اجرای هر چه بهتر طرح‌های یاد شده اختصاص داده شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام این قبیل حمایت‌ها زمینه آشنایی و هدایت هر چه بیشتر مؤسسات و فعالان قرآنی جهت انجام فعالیت در فضای مجازی فراهم گردد.

جهت مشاهده فهرست عناوین طرح‌ها و مؤسسات حمایت شده اینجا را کلیک کنید.

نظر شما