شناسهٔ خبر: 42027610 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر کشور:

رشادت و صبر آزادگان از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز که پس از ثبت مجاهدت در عرصه‌های پیکار با دشمنان اسلام و انسان ناجوانمردانه به اسارت دشمن بعثی درآمدند و با پایداری و مقاومت در بیدادگاه‌های نظام اهریمنی سلطه بر باور و اعتقادات خویش ایستادند از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی با صدور پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن تاکید کرد: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌های ماندگار تجلی روح انسانیت در گستره جهان هستی است.

رحمانی فضلی در این پیام تصریح کرد: رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی ایران که پس از ثبت مجاهدت در عرصه‌های پیکار با دشمنان اسلام و انسان ناجوانمردانه به اسارت دشمن بعثی درآمدند و با پایداری و مقاومت در بیدادگاه های نظام اهریمنی سلطه بر باور و اعتقادات خویش ایستادند از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی افزود: ۲۶ مرداد روز بازگشت پرستوهای عاشق به آشیانه پرطراوت میهن اسلامی از بلیغ ترین اثرات مقاومت حداکثری در برابر دشمن ظالم و زورگو می باشد که به خوبی نشان داد ایستادگی بر اصول و مبانی اخلاقی و انسانی نهایتا به حلاوت پیروزی و وصال به سرمنشا حقیقت و راستی خواهد انجامید.

وزیر کشور در این پیام اظهار داشت: این روز فرخنده و تاریخی را به حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب و تمامی آزادگان سربلند انقلاب اسلامی و همه آزادیخواهان جهان و هم میهنان عزیزم تبریک عرض نموده و از خداوند منان سربلندی و موفقیت مردم هوشیار و مقاوم کشورمان را خواستارم.

نظر شما