شناسهٔ خبر: 42025979 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تکلیف طرح جمعیت برای صدا و سیما مبنی بر رویکرد خانواده‌محور

سخنگوی کمیسیون فرنگی مجلس از تکلیف طرح جمعیت و تعالی خانواده برای رسانه ملی در جهت تولید برنامه‌ها با رویکرد خانواده‌محور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه ادامه رسیدگی به طرح جمعیت و تعالی خانواده در دستور اعضای کمیسیون قرار داشت و این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون 5 ماده از طرح جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نظرات روی آن اعمال شده است.

سخنگوی کمیسیون فرنگی مجلس اظهار داشت: روند کار کمیسیون فرهنگی در رسیدگی به طرح جمعیت اینگونه است که نظرات پیرامون بندها و تبصره‌های مختلف این طرح اخذ و جمع‌بندی در مورد آنها انجام می‌شود و در نهایت برای تمام مواد طرح رأی‌گیری و به صحن مجلس ارسال خواهد شد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: طرح جمعیت و تعالی خانواده تکالیف مختلفی برای دستگاه‌های مسئول تعیین کرده که از جمله سازمان صداوسیما را مکلف کرده تا رویکرد خانواده‌محوری را در تولید برنامه‌های خود اعمال کند.

نظر شما