شناسهٔ خبر: 42020410 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زرین‌آمیزی در گفتگو با دانشجو:

برگزاری آزمون سراسری در ۷۷۳ حوزه امتحانی / مصلی میزبان کنکوری‌ها

سخنگوی سازمان سنجش گفت: کنکور سراسری در ۷۷۳ حوزه امتحانی برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند از ۲۸ مرداد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از روز سه شنبه ۲۸ مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه و وارد کردن مشخصات شناسه‌ای به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.


زرین آمیزی ادامه داد: حوزه‌های کنکور سراسری به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نسبت به گذشته افزایش یافته است و در تهران تا کنون مصلی تهران برای حوزه برگزاری آزمون نهایی شده است.

وی افزود: همچنین حوزه‌هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی ایران هم به حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری اضافه شده است.

سخنگوی سازمان سنجش تصریح کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

زرین آمیزی در پایان خاطرنشان کرد: در آزمون سراسری سال ۹۹ تعداد داوطلبان یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ نفر است که این تعداد در ۷۷۳ حوزه امتحان می‌دهند؛ که این تعداد در سال گذشته ۵۱۸ حوزه امتحانی بوده است. همچنان در حال هماهنگی برای افزایش حوزه‌های امتحانی هستیم بنابراین احتمال افزایش بیش از این نیز وجود دارد.

نظر شما