شناسهٔ خبر: 42019404 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

باکیفیت ترین خودروهای ایرانی کدام‌اند؟

بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفی انجام شده در تیرماه امسال، در گروه خودروهای سبک ۱۰ خودروی سواری توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند و همچنین ۲۸ خودروی سبک سواری و وانت ۳ ستاره کیفی به خود اختصاص دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت صمت، براساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در تیرماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد.

در لیست قیمتی دو، گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت‌های‌ نیسان ریچ شرکت زامیاد، سایپا 151 شرکت بن رو و مزدا کارا 2000 تک کابین بهمن موتور موفق به کسب 3 ستاره کیفی شدند.

در همین گروه تولیدات وانت مزدا کارا 2000 دو کابین متعلق به شرکت بهمن موتور و وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند و نیسان‌های تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد توانستند یک ستاره کیفی را از آن خود کنند.

پژو 2008 تنها دارنده پنج ستاره کیفی

در گروه سبک بخش سواری خودروی پژو 2008 شرکت ایران خودرو/ایکاپ موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد؛ این خودرو در لیست قیمتی دو قرار دارد و در این لیست هایماS7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود نموده است.

نظر شما