شناسهٔ خبر: 42013427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پویش ایران همدل کمیته امداد در اسفراین آغاز شد / ۴۶۱۱ بسته غذایی توزیع می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسفراین از آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل و اطعام حسینی تا پایان ماه صفر باهدف کمک به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد پسندیده در مصاحبه با خبرنگار فارس در اسفراین به اجرای پویش ایران همدل در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در چند مرحله بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجویان و بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع‌شده است. 

وی گفت: در این پویش ۴۶۱۱ بسته غذایی  بین خانواده‌های معیشت بگیر و خانواده‌های تبصره ۱۴ توسط مددکاران این نهاد توزیع می‌شود. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسفراین افزود: بسته‌های مواد غذایی برای خانواده‌های یک‌نفره، دونفره، سه‌نفره و بالاتر متفاوت خواهد بود و مددکاران در قالب ۸ اکیپ مواد غذایی را توزیع خواهند کرد.

وی افزود: به دلیل شرایط موجود به خانواده‌های تحت پوشش روستای مواد غذایی در درب منزل آنان تحویل خواهد شد و نیاز به آمدن به شهر و یا کمیته امداد نخواهد بود و برای خانواده‌های حوزه شهری نیز در چهار نقطه محل‌های توزیع پیش‌بینی‌شده که با اطلاع‌رسانی قبلی به خانواده‌های توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما