شناسهٔ خبر: 41964442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار اشتری خبر داد؛

تشدید برخورد با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی در کشور

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخورد با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی در کشور تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «حسین اشتری» به همراه جمعی از فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی با آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اشتری در این دیدار با اعلام اینکه پلیس برای برگزاری با شکوه مراسم محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی آمادگی کامل دارد، اظهار داشت: برای برگزاری مراسم محرم طرح‌های ویژه‌ای را در دستور کار داریم و پلیس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برقراری نظم و امنیت کامل این مراسم در کنار مردم و همراه آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل مطلوب و شایسته‌ای بین پلیس و دستگاه‌های ذیربط وجود دارد، خاطر نشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی و اوباش گری در کشور تشدید می‌شود.

سردار اشتری افزود: حجم کار در نیروی انتظامی بسیار زیاد است و کارکنان پلیس با روحیه جهادی و انقلابی و ولایی انجام وظیفه می‌کنند و خدا را شاکریم که توفیق خدمت به این مردم و نظام اسلامی را داریم.

نیروی انتظامی ضامن برگزاری عزاداری محرم

در ادامه این دیدار، آیت‌الله علم‌الهدی ابراز داشت: امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه‌ها برگزار می‌کردند به خاطر این ویروس منحوس و شرایط اجرای پروتکل‌های بهداشتی، امکان این کار را ندارند.

وی ادامه داد: شما عزیزان ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم هستید. اگر یک آرامش و اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود، مردم می‌توانند با آرامش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: همینطور که جشن عید غدیر با وجود تمام محدودیت‌ها بسیار با شکوه برگزار شد و همه‌ی مردم شهر در خیابان‌ها و فضاهای سرباز، نظاره گر جشن و شادی عید غدیر بودند و البته خیلی از مسئولان به نحوه ی برگزاری آن کمک کردند و راهنمایی و رانندگی نیز با بودن در کنار مردم به برگزاری کاروان‌های شادی بسیار کمک کردند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: شورای هیئات با همکاری نیروی انتظامی کمک کنند تا مردم بدون نگرانی و دغدغه مراسم محرم را برگزار کنند.

آیت الله علم‌الهدی بیان داشت: خدا را شکر در خراسان رضوی تمام دستگاه‌ها باهم همراهی و هماهنگی دارند که این امر به نظم استان کمک شایانی می‌کند. در خیابان اطراف حرم رضوی، می‌شود امکان برگزاری مراسم عزاداری محرم را با رعایت فاصله اجتماعی و عمل به پروتکل‌های بهداشتی به وجود آورد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی اگر در طرح‌های اجرایی پیش قدم باشد، اطمینان مردم بسیار بالاتر می‌رود و ان شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پایان گفت: شما عزیزان سربازان نشان‌دار حضرت صاحب الزمان (عج) هستید و ان شاءالله ما هم دعاگوی شما خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما