شناسهٔ خبر: 41962255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور:

با افزایش تولید در کارخانه لاستیک سازی،بستر صادرات فراهم می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور با بیان اینکه سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در کارخانه صنایع دفاعی لرستان تولید می‌شود، گفت: با افزایش ظرفیت بستر صادرات فراهم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در مراسم افتتاح کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی لرستان، اظهار داشت: کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی در لرستان سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در دو نوع اسپورت و اس یو وی ویژه خودرو‌های نظامی و آفرود را تولید می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشور بیان کرد: تولیدات امروز کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی لرستان تنها به اندازه مصرف نیرو‌های مسلح است کشوراست.

بیشتر بخوانید

او  از برنامه ریزی به عمل آمده برای افزایش تولیدات خبرداد و افزود: با افزایش تولید بستر صادرات در این حوزه فراهم می‌شود.

امیر حاتمی بیان کرد: در حوزه صادرات تلاش می‌شود بتوانیم نیاز‌های همسایگان و دوستان و کشور‌هایی که علاقمند به تعامل با جمهوری اسلامی ایران هستند را فراهم کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه در این زمان آنچه که تولید می‌شود تأمین کننده نیاز کشور است، افزود: در مراحل بعدی امکان تأمین و صادرات فناوری و خدمات فراهم خواهد شد.

گفتنی است، کارخانه لاستیک سازی صنایع دفاعی شهرستان دورود امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در شهرستان دورود به بهره برداری رسید.

این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۷۵ هزار حلقه لاستیک در ۲ نوع اسپورت و اس یو وی ویژه خودرو‌های نظامی و آفرود را دارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ب

 

نظر شما