شناسهٔ خبر: 41939507 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زرین‌آمیزی در گفتگو با دانشجو:

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور ۹۹ آغاز شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرصت دو روزه تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به کرونا آزمون سراسری از امروز، ۲۲ مردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -
فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو اعلام کرد: کنکور سراسری ۹۹ طبق اعلام رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز‌های ۲۹ مرداد تا یکم شهریورماه برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

زرین‌آمیزی ادامه داد: بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آن‌ها از ۱۶ مردادماه بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است امروز و فردا ۲۲ و ۲۳ مردادماه با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

گفتنی است؛ طبق اعلام سازمان سنجش داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

نظر شما