شناسهٔ خبر: 41917995 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

موسوی به ایلنا خبر داد؛

ارائه بسته کنترل بازار و قیمت از سوی وزیر اقتصاد/ تعیین تکلیف دریافت‌کنندگان سهام عدالت

یک عضو کمیسیون اقتصادی گفت: وزیر اقتصاد در جلسه امروز کمیسیون اقتصاد مجلس شورای بیان کردند یک بسته برای کنترل بازار و قیمت‌ها ارائه دهند.

صاحب‌خبر -

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز صبح کمیسیون اقتصادی گفت: جلسه امروز صبح کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد و مباحثی همچون مسائل کشاورزی، نهاده‌های دامی، کنترل قیمت مرغ و غیره موضوعاتی مطرح و قرار شد وزیر اقتصاد یک بسته کامل را برای  بحث کنترل بازار و قیمت‌ها ارائه دهد. 

این عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: اعضای کمیسیون هم تاکید داشتند که راه‌های عملی برای کنترل بازار و نوسانات قیمت نهادهای دامی و مخصوصا ارزاق عمومی مردم ارائه شود.

وی در خصوص بررسی سهام عدالت در جلسه امروز بیان کرد: مجلس طرف‌دار این نظریه است برای افرادی که از سهام عدالت بهره‌ای‌ ندارند، حال ثبت نام نکردند و یا در سیستم نام‌شان نیست  یک کاری انجام گیرد مخصوصا برای دهک‌های پائین سهمی در نظر گرفته شود. 

نماینده ملکان ادامه داد: پیشنهاداتی در مورد طرح سهام عدالت مطرح شد، در این طرح ۱۰ میلیون خانوار به عنوان جا ماندگان از سهام عدالت تعیین تکلیف می‌شوند. 

وی افزود: از سوی دیگر ۶ میلیون خانوار کسانی هستند که اصلا سهام عدالت ندارند، یک میلیون و ۸۰۰ نفر از این سهام بهره‌ای ندارند  و  ۲ میلیون و ۱۰۰ نفر  نیز افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند که قرار است با اولویت روستاییان و عشایر در مورد سهام عدالت آنها تعین تکلیف شود.

 

 

نظر شما