شناسهٔ خبر: 41909586 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران/کاهش 8 درصدی ترافیک جاده ها

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران در برخی مقاطع نشان می دهد، از تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه‌ و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران در برخی مقاطع نشان می دهد، از تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه‌ و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک نشان می دهد.

وی از تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

‌* 3 آزادراه‌ پرتردد کشور‌

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه ‌کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و ‌آزادراه قزوین-کرج‌  پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* کاهش ایمنی دلیل ا‌نسداد پنج جاده

وی با اشاره به اینکه محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 مسیر کماکان مسدود و تردد با احتیاط از باند کناری انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر جاده فرعی شمشک - دیزین، محور رامیان - اولنگ -  شاهرود، محور‌ شهداد - نهبندان و جاده‌‌ خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

* سهم  15.3 درصدی وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها

محرابی نیا اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2226 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 8 درصد کاهش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

پرسشنامه

برچسب‌ها:

نظر شما