شناسهٔ خبر: 4186969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تخریب ۱۷۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در کرمانشاه

جوان آنلاين

فرماندار كرمانشاه از تخریب ۱۷۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرماندار كرمانشاه از تخریب ۱۷۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

فضل الله رنجبر در جلسه ستاد مقابله با ساخت و سازهای غير مجاز كه در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، بر لزوم جديت تمامی دستگاه های مرتبط در مقابله با ساخت و سازهای غير مجاز تاكيد كرد و گفت: در اين راستا با تمامی بنگاههای معاملات ملكی كه اقدام به قطعه بندی و تغيير كاربری غير مجاز زمينها می كنند به شدت برخورد شده و ضمن لغو پروانه آنها و در نظرگرفتن جريمه های ديگر پرونده هايشان به مراجع ذيصلاح ارسال خواهد شد.

وی در ادامه از ارسال یک هزار و ۷۱ پرونده تخلفات مربوط به ساخت و سازهای غير مجاز از طرف جهاد كشاورزی به مراجع قضايی خبر داد.

رنجبر همچنین گفت: در سال ۹۲ و ۹۳ حدود ۱۷۲ مورد ساخت و ساز غير مجاز كه محكوميت آنها در مراجع قضايی به تاييد رسيده بود قلع بنا شده و تخريب شدند.

فرماندار کرمانشاه افزود : همچنین با همكاری اداره اجرائيات و مديریت اراضی و جهاد كشاورزی در چهار نقطه شهر کرمانشاه با افرادی كه قصد داشتند زمين های كشاورزی و باغات را به صورت غير مجاز تغيير كاربری دهند قاطعانه برخورد شد.

رنجبر در ادامه از وقوع ۲۰۰ مورد تخلف در ساخت و ساز طی سال جاری خبر داد و گفت: حدود ۱۲۰ پرونده ساخت و سازهای غير مجاز نیز برای صدور رای به كميسيون ماده ۱۰۰ ارجاع شده است.

وی ادامه داد: در سطح روستاها هم ۵۰ پرونده تخلفاتی توسط بخشداريها و با همكاری بنياد مسكن شهرستان به کميسيون های مربوطه ارجاع شده است.

 

نظر شما