شناسهٔ خبر: 41864709 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اظهارات زیدان پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا

نباید به‌دنبال مقصر بود

صاحب‌خبر -

رئال مادرید باوجود حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد شاگردانش رضایت دارد.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید جمعه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲ بر یک مغلوب منچسترسیتی شد تا از صعود به دور بعد باز بماند. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: نمی‌توانیم خوشحال باشیم اما به کاری که کردیم می‌توانیم مغرور باشیم. باید به تیم حریف تبریک گفت که خیلی خوب بازی کرد. نباید به دنبال مقصر بود. دو بازی انجام شد که در هر دو شکست خوردیم. با این حال من به تیم خود افتخار می‌کنم. با تمام وجود در میدان بازی کردیم و گاهی اوقات بازی مطابق میلتان پیش نمی‌رود. تیم حریف شایسته پیروزی بود.
خط دفاعی رئال مادرید مقابل سیتی به شدت ضعیف کار کرد. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: در ۱۵، ۲۰ دقیقه ابتدایی استرس در میان مدافعان وجود داشت اما پس از آن کاملا خوب بازی کردیم. در نیمه دوم زمانی که ما بهتر بودیم گل دوم را وارد دروازه‌مان کردند. 
هر دو گل سیتی با اشتباه‌های رافائل واران به ثمر رسید. سرمربی رئال مادرید گفت: به او چیزی نگفتم. تنها باید با سر بالا راه رفت چون ۹۵ درصد عملکرد بازیکنان فوق العاده بود. تنها چیزی که می‌توانم به بازیکنانم بگویم همین است. 
مادرید با وجود این که به دو گل نیاز داشت خیلی دیر دست به تغییر در ترکیب زد. زیدان اظهار کرد: هر کسی می‌تواند نظر دهد. من سرمربی هستم و همه اینجا هستیم. برخی از بازیکنان وارد زمین می‌شوند و برخی بیرون می‌روند. 
سرمربی رئال مادرید درباره عملکرد تیم در این فصل گفت: خیلی خوب بود. با یک نتیجه خوب آن را به پایان نرساندیم اما فصل خیلی خوبی بود. باید از عملکرد بازیکنان خوشحال بود.
چه تیمی‌از حذف رئال مادرید و رونالدو خوشحال شد؟
البته رئال مادرید و ستاره پرتغالی نتوانستند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند که خبر خوبی برای اتلتیکومادرید بود.
لیگ قهرمانان اروپا جمعه پس از پنج ماه از سر گرفته شد و در نخستین شب دو تیم بزرگ رئال مادرید و یوونتوس حذف شدند. سفیدپوشان که به ورزشگاه اتحاد رفته بودند تا شکست ۲ بر یک را جبران کنند دوباره با نتیجه مشابه مغلوب منچسترسیتی شدند. یوونتوس در خانه پیروز شد اما این برد برای صعود کافی نبود. پس از این که ممفیس دپای گل نخست لیون را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند کریستیانو رونالدو توانست دبل و نتیجه را جبران کند اما بانوی پیر برای صعود باید یک گل دیگر به ثمر می‌رساند که این اتفاق نیفتاد و از این رقابت‌ها کنار رفت.
حذف رونالدو و رئال مادرید خبر خوشی برای اتلتیکومادرید محسوب می‌شود چون ستاره پرتغالی و سفیدپوشان کابوس روخی بلانکو در لیگ قهرمانان هستند. تنها آن‌ها توانستند در مراحل حذفی شاگردان دیگو پابلو سیمئونه را حذف کنند. رئال مادرید چهار بار شکست اتلتیکو را رقم که زد که دو بار این اتفاق در فینال رخ داد و قرمز و سفیدپوشان در کسب جام ناکام ماندند. سال گذشته نیز رونالدو با یوونتوس شکست ۲ بر صفر در ورزشگاه واندا متروپولیتانو را با پیروزی ۳ بر صفر جبران کرد. هر سه گل بانوی پیر را ستاره پرتغالی به ثمر رساند تا دوباره با پیراهن تیم دیگری اجازه صعود به اتلتیکو را ندهد. 
اکنون قرمز و سفیدپوشان با شکست لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند و با توجه به قرعه نسبتا آسانی که پیش رو دارند می‌توانند از این فرصت بهترین بهره لازم را ببرند تا به هدف خود یعنی قهرمانی برسند. آن‌ها در گام نخست باید به مصاف لایپزیگ بروند و در صورت پیروزی با برنده دیدار پاری سن ژرمن و آتالانتا روبرو خواهند شد. سپس فینال را پیش رو خواهند داشت و مطمئن هستند که دیگر با رونالدو و رئال مادرید در این مرحله روبرو نخواهند شد. 

برچسب‌ها:

نظر شما