شناسهٔ خبر: 41863548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک ۱.۳ میلیارد ریالی خیران به مراکز درمان و توان‌بخشی هلال‌احمر سمنان

بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات موردنیاز مراکز درمانی و توان‌بخشی هلال‌احمر استان سمنان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با قدردانی از اقدام ارزشمند خیران اظهار کرد: با کمک‌های خیران، تجهیزات موردنیاز مراکز درمانی جمعیت هلال‌احمر در استان سمنان خریداری و برای استفاده عموم مردم در این مراکز به‌کارگیری شده است.

وی افزود: ازجمله تجهیزات خریداری‌شده می‌توان به یک دستگاه مولتی استیم دو کاناله جهت استفاده در مرکز فیزیوتراپی دامغان و همچنین خرید دوچرخه ثابت، پالس اکسی متر انگشتی، تب‌سنج دیجیتال، لباس محافظ پرستاری و... جهت مراکز فیزیوتراپی میامی و همودیالیز شاهرود اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا، خیران به کمک هلال‌احمر شتافته و با خرید دستگاه‌های موردنیاز به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

محمدخانی گفت: خیران سمنانی ضمن خرید دستگاه‌های موردنیاز، در خصوص تهیه سبدهای معیشتی و بهداشتی نیز پیش‌قدم بوده‌اند.

او با اشاره به اینکه هلال‌احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است، از مردم نوع‌دوست و خیر استان سمنان دعوت کرد تا در زمینه‌های مختلف درمانی و حمایتی کمک‌های خود را از طریق جمعیت هلال‌احمر به دست نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

انتهای پیام/74001/م/

نظر شما