شناسهٔ خبر: 41849083 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري آزمون داوطلبان کرونايي در مراکز درماني

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سازمان سنجش طبق خوداظهاری به عمل آورده از داوطلبان کنکور ارشد امسال در مجموع 85 داوطلب کرونایی را شناسایی کرد که طبق هماهنگی های به عمل آمده از این داوطلبان در بیمارستانها آزمون گرفته شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم فاطمه زرین آمیزی افزود: از 85 داوطلب مبتلا به کووید 19 در آزمون ارشد امسال 26 داوطلب تهرانی بودند که 25 نفر از آنها در قرنطینه خانگی بسر میبرند و تا امروز 18 مردادماه که سومین و آخرین نوبت از کنکور کارشناسی ارشد برگزار می شود با مراجعه به بیمارستان طالقانی امکان شرکت در آزمون دارند.
وی افزود: یک نفر از این داوطلبان هم در بیمارستان مسیح دانشوری بستری است؛ وی صبح امروز جمعه 17 مردادماه در حضور نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون شرکت کرد.
دو روز گذشته یک داوطلب در بیمارستان بقیه الله و 12 داوطلب در بیمارستان طالقانی و صبح دیروز یک نفر در بیمارستان مسیح دانشوری و 9 در بیمارستان طالقانی در آزمون شرکت کردند. شنبه نیز پنج نفر به بیمارستانی طالقانی برای شرکت در آزمون مراجعه می کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، کنکور کارشناسی ارشد 99 از 16 مرداد با رقابت 694 هزار و 417 نفر در حال برگزاری است.

نظر شما