شناسهٔ خبر: 41840432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه کردستان: خبرنگاران با رصد هوشمندانه اقدامات روانی دشمنان را خنثی کنند

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: خبرنگاران باید با رصد هوشمندانه، اقدامات روانی دشمنان انقلاب اسلامی و ایران عزیز که در شرایط سخت اقتصادی کنونی شدت بیشتری یافته، جنگ روانی آنان را خنثی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به‌نقل از روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و اصحاب رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: 17 مرداد روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی همچنین شهید والامقام صارمی، آوینی و رجایی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را برعهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی را در جامعه فراهم می‌آورند.

وی گفت: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، خبرنگاران به راستی تجسم امانت مسئولیت، دلسوزی و انجام وظیفه‌ هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: بی‌تردید کارکرد و نتیجه تلاش خبرنگاران عزیز، انعکاس مشکلات جامعه و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان و در حقیقت صدای رسای مردم بوده و خاضعانه و بی‌ادعا همچون چراغی روشن و هدایتگر، نقش مهمی در ایجاد وحدت و همدلی و امیدآفرینی در جامعه ایفا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در تمام عرصه‌های اجتماعی از جمله دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و هستند و شهدای عزیزی همچون صارمی آوینی و رجایی گواه این مدعا هستند.

حسینی تصریح کرد: خبرنگاران در قبال حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن، کشور و منافع ملی مسئولیت دارند و وظیفه این عزیزان امروزه مهمتر از گذشته بوده و باید با رصد هوشمندانه، اقدامات روانی دشمنان انقلاب اسلامی و ایران عزیز که در شرایط سخت اقتصادی کنونی شدت بیشتری یافته، جنگ روانی آنان را خنثی کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از فعالیت‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی همه خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات در استان کردستان تشکر و قدردانی کرد و افزود: از خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می‌ کنم.

انتهای پیام/481/ح

نظر شما