شناسهٔ خبر: 41839168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح چند واحد معدنی گناباد در هفته دولت برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح چند واحد معدنی در این شهرستان همزمان با هفته دولت، گفت: این واحدها برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند. نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح چند واحد معدنی در این شهرستان همزمان با هفته دولت، گفت: این واحدها برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در نشست خبری که در دفتر نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح ساختارها و مبارزه با فساد باید از اولویت‌های کاری مجلس یازدهم باشد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس یازدهم مصمم است که ساختارهای معیوب را شناسایی و اصلاح کند.

وی تمرکزگرایی را یکی مشکلات ساختاری دانست و اضافه کرد: این تمرکزگرایی موجبات رانت و فساد را فراهم کرده است.

صفایی با اشاره به مشکلات بخش دام و طیور، متذکر شد: باید ارز واردات مربوط به نهاده‌های دامی در اختیار بانک‌های خراسان رضوی قرار گیرد. 

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نگاه به قابلیت‌های اقتصادی کشورهای همسایه مهم است، تصریح کرد: واردات ما از کشورهای اتحادیه اروپا ۴۸۵ میلیون دلار و صادرات ۴۷۵ میلیون در سال بوده، در حالی که ما به افغانستان سالیانه ۳۰ میلیارد دلار صادرات داریم.

وی اضافه کرد: پاکستان می‌تواند نیاز گوشتی ما را برطرف کند، در حالی که ما از برزیل با آن همه بعد مسافت گوشت وارد می‌کنیم.

صفایی با بیان اینکه امروز اولویت ما اقتصاد است، خاطرنشان کرد: محیط زیست امروز در اولویت‌های بعدی قرار دارد چرا که ما در حال جنگ اقتصادی هستیم. 

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرآوری مواد معدنی و کشف معادن جدید باید در اولویت باشد، چراکه ما در حالی که یک درصد جمعیت دنیا هستیم از ۷ درصد ذخایر معدنی برخوردار هستیم.

صفایی در خصوص مسائل محلی منطقه متذکر شد: با راه‌اندازی چندین واحد تولیدی و معدنی در گناباد در هفته دولت در سال جاری برای ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

نظر شما