شناسهٔ خبر: 41837950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اولین پکیج تصفیه فاضلاب در بهبهان افتتاح شد

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: اولین پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته به روش هیبرید بیو نانو تکنولوژی در شهرستان بهبهان افتتاح شد. مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: اولین پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته به روش هیبرید بیو نانو تکنولوژی در شهرستان بهبهان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

صادق حقیقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز درخصوص افتتاح اولین پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته در شهرستان بهبهان اظهار کرد: پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته با ظرفیت ۲۵۰ متر مکعب در شبانه روز به منظور تصفیه فاضلاب خانگی در محدوده شهری بهبهان وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: این تصفیه خانه توسط شرکت دانش بنیان سورین داده افزار اروند که یکی از شرکت‌های متخصص و بومی هست اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: روش تصفیه در این پروژه در نوع خاص و منحصر بفرد است و سیستم تصفیه خانه به روش هیبرید بیو نانو تکنولوژی است.

وی تصریح کرد: این پروژه برای اولین بار در استان خوزستان به جهت ساماندهی بهداشتی و حفظ محیط زیست برنامه‌ریزی شده است.

حقیقی‌پور به مزایای این پروژه اشاره کر و گفت: این سیستم تصفیه فاضلاب نیاز به اپراتور بهره‌برداری ندارد، فاقد بو، فاقد لجن رسوب شده و سیستم گندزدایی به این تصفیه خانه به روش ازن‌زنی است.

وی عنوان کرد: به یکی از محاسن قابل توجه این پکیج قابلیت جابه جایی در مناطق شهری است و از پساب خروجی این تصفیه خانه بمنظور آبیاری فضای سبز وقف برنامه های سازمان محیط‌زیست می‌توان استفاده کرد و با توجه به مشکلات شهرداری‌ها در تامین آب فضای سبز در فصل تابستان می‌تواند کمک شایانی به تامین آب فضای سبز داشته است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: این پروژه ۵ ماه است که در مدار بهره‌برداری و مراحل تست است که بعد از تمام مراحل و تست آزمایشی پروژه امروز رسما وارد مدار بهره برداری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما