شناسهٔ خبر: 41811052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نیاز و تقاضای مسکن در استان مرکزی را پاسخگو هستیم

استاندار مرکزی گفت: نیاز و تقاضای مسکن در استان مرکزی را پاسخگو هستیم و تلاش خواهیم کرد دغدغه مسکن مردم را برطرف کنیم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی  پروژه مشارکتی ۲۴۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن کوی سجادیه اراک که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در این شرایط سخت تحریم و نبود درآمد کشور و به دنبال آن استان مرکزی، کشور در بخش راه و شهرسازی به کارگاهی بزرگ تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: حدود ۸۰ پروژه راه و شهرسازی در استان فعال است و باوجود اعتبارات محدود اقدامات خوبی در بخش راه و مسکن انجام شده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه اراک از نظر قیمت مسکن در ماه‌های اخیر رشد صعودی داشته است، گفت: با برنامه‌های در نظر گرفته شده تا پایان دولت یازدهم در استان پاسخگوی نیاز و تقاضای مسکن خواهیم بود.

وی ادامه داد: با تامین زمین ساخت 800 واحد مسکونی برای شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر و سایر عملیات اجرایی که امروز شروع شده هدف تامین مسکن در استان محقق خواهد شد.

وی گفت: در شهرهای جدید از جمله مهاجران که ۱۲ هزار مسکن ساخته خواهد شد نیز به این نیاز پاسخ مناسب داده می‌شود.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز گفت: ۲۳ هزار و ۱۹۳ نفر در مراحل دوگانه طرح اقدام ملی مسکن در این استان ثبت‌نام کرده‌اند که ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان در گام اول و ۱۶ هزار و ۶۹۳ نفر در مرحله دوم متقاضی شدند.

مجید مرزبان افزود: ۵۵۸ واحد مسکونی، تجاری و فرهنگی از طرح‌های اقدام ملی مسکن در این استان تا پایان امسال قابل بهره‌برداری است.

انتهای پیام/

 

نظر شما