شناسهٔ خبر: 41810867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

اراک _ ایرنا _ وزیر راه و شهرسازی گفت: استقبال زیادی از طرح اقدام ملی مسکن در کشور به عمل آمد و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

«محمد اسلامی» عصر چهارشنبه در  مراسم آغاز عملیات فاز سوم طرح بازآفرینی شهری پروژه مهرو مهر و ماه در کوی سجادیه اراک در جمع خبرنگاران افزود: حدود ۹۷۰ هزار واحد شرایط در این طرح شناخته شدند که این افراد باید برای تثبیت موقعیت خود مدارک ارایه می‌دادند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: ۴۳۰ هزار نفر مدارک لازم را ارایه دادند و کار به صورت سیستمی دنبال می‌شود و تاکنون ۲۰ هزار نفر در راستای این طرح پول خود را واریز کرده‌اند.‌

وی با بیان اینکه نهضت خانه‌سازی با اقدامات خوب دولت از روند مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: اراده‌ای برای  تدوام این نهضت در کشور شکل گرفته و امید است موجب افزایش اعتماد مردم شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: طرح اقدام ملی در استان مرکزی با همت دست‌اندرکاران و هدایت نماینده دولت در استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

اسلامی گفت: کوی سجادیه اراک یکی از بهترین و کارآمدترین پروژه‌های بازآفرینی شهری است که منابع قابل توجهی به عنوان سرمایه‌گذاری برای این طرح اختصاص یافته است.

 عملیات اجرایی پروژه مشارکتی ۲۴۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن کوی سجادیه اراک در زمینی به وسعت ۹ هزار و ۳۲۵ متر مربع با زیربنای ۳۷ هزار و ۸۳۰ متر مربع اجرا می‌شود.
در جریان سفر وزیر راه وشهرسازی به استان مرکزی،  عملیات اجرائی ۸۰۰ واحد اقدام ملی مسکن  شهر ساوه و همچنین افتتاح زیرگذر شهر آوه انجام شد.

بهره برداری از  طرح بازآفرینی شهری ، آغاز عملیات آماده‌سازی مشارکتی کوی ۲۴ هکتاری  کوی بهاران و طرح اقدام ملی مسکن کوی سجادیه اراک از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به اراک بود.

نظر شما