شناسهٔ خبر: 41804303 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تذکر پلیس اماکن به پاساژهای "علاءالدین" و "ارگ"

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از احتمال تعطیلی پاساژهای پرترددی خبر داد که در آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت نمی‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا تعطیلی مجدد برخی از صنوف در دو هفته اخیر، متاسفانه در برخی از اماکن مانند پاساژها، پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل و جامع رعایت نمی‌شود که این امر موجب افزایش نگرانی مردم شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته پاساژ "علاالدین" و پاساژ "ارگ" که از اماکن صنفی پرتردد هستند بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکرده که این امر احتمال افزایش شیوع این بیماری را در مردم افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ مرادی با بیان اینکه تذکرات لازم درجلسه با روسای اتحادیه به آن‌ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: مسئولان این پاساژها و سایر پاساژها دقت کنند اگر اصول بهداشتی از قبیل پاکسازی محیط، رعایت فاصله فیزیکی و ماسک زدن رعایت نشود، احتمال تعطیلی آن‌ها برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز باید در خصوص مسأله‌ای به این مهمی آگاهی لازم را داشته و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از شیوع گسترده‌تر این بیماری جلوگیری و سلامتی خود و جامعه پیرامون خود را حفظ کنند.

نظر شما