شناسهٔ خبر: 41802526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

شهرداری الوند

برگزاری جلسه هماهنگی فضاسازی ایام محرم در شهر الوند

قزوین| جلسه هماهنگی فضاسازی محرم با حضور مدیر روابط عمومی شهرداری، نمایندگان سپاه ناحیه امام رضا(ع)، سازمان های حمل و نقل عمومی و آتش نشانی و شرکت شهرصنعتی البرز در دفتر روابط عمومی شهرداری الوند برگزار شد

صاحب‌خبر -
تین نیوز سید مرتضی نصری :

قزوین| جلسه هماهنگی فضاسازی محرم با حضور مدیر روابط عمومی شهرداری، نمایندگان سپاه ناحیه امام رضا(ع)، سازمان های حمل و نقل عمومی و آتش نشانی و شرکت شهرصنعتی البرز در دفتر روابط عمومی شهرداری الوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در این جلسه مهندس رضا خوبان مدیر روابط عمومی شهرداری الوند اظهار داشت: زنده نگاه داشتن مبانی و ارزش های مکتب عاشورا یک وظیفه همگانی است و همه ما باید به سهم و توان خود در این مسیر تلاش داشته باشیم.

وی افزود: مطابق تاکید دکتر احمدزاده کرمانی شهردار الوند و رئیس هیات مدیره شرکت شهر صنعتی البرز، مجموعه مدیریت شهری در جهت فضاسازی متناسب با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اقدامات اساسی خواهد داشت و بر این اساس نیز هماهنگی های لازم بین شهرداری و سازمان های زیرمجموعه و همچنین سپاه شهرستان البرز صورت گرفته است.

گفتنی است در ادامه این جلسه طرح ها و برنامه های مورد نیاز، بررسی و در دستور کار قرار گرفتند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

پرسشنامه

نظر شما