شناسهٔ خبر: 41758948 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

چهاردهمین هفته پویش هر هفته الف - ب - ایران؛

افتتاح 15 طرح صنعت برق استان تهران

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- صبح امروز 15 طرح فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران با سرمایه گذاری 285 میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این مراسم که در محل برق منطقه‌ای تهران و با حضور نماینده مردم پاکدشت، استاندار تهران و مسئولان برق منطقه‌ای استان تهران برگزار شد به اهمیت پروژه‌های افتتاح شده برای گذر از پیک تابستان اشاره شد و در این زمینه مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: هنوز میزان مصرف برق در تهران نسبت به مصرف پارسال نرسیده و پیک پارسال را رد نکردیم.
آرش کردی افزود: میزان مصرف برق تا امروز در برق منطقه‌ای تهران 10 هزار و 583 مگاوات بوده که این رقم در زمان مشابه پارسال 10 هزار و 613 مگاوات ثبت شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی گفت: در کنار پست برق کارون که 50 سال قدمت دارد پست جدیدی ساخته شده با ظرفیت 80 مگاوات آمپر که از ویژگی‌های این پست تامین نیاز مصرف مشترکین افزایش قابل اطمینان شبکه و افزایش ظرفیت 35 درصدی پست کارون جدید نسبت به پست کارون قدیمی است.
آقای کردی افزود: افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه فوق توزیع در استان تهران برای گذر از پیک بار 99 و پیشگیری از بروز حوادث ناخواسته در شبکه از ویژگی‌های طرح‌های افتتاح شده امروز است.

نظر شما