شناسهٔ خبر: 41755596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فتح اللهی در نشست با اتحادیه نانوایان؛

نیازمند ایجاد تحول در حوزه نان و نانوایی‌ها هستیم

فرماندار رشت با اعلام آمادگی جهت پیگیری مشکلات حوزه نانوایی‌ها با استفاده از همه ظرفیت های موجود، گفت: باید به دنبال طرح موارد اساسی و ایجاد تحول در حوزه تولید نان و نانوایی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، فتح اللهی در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره اتحادیه نانوایی‌های  شهرستان رشت با بیان اینکه فعالیت نانوایی‌ها باتوجه به حساسیتی که در زندگی مردم دارد با کلیه فعالیت‌های اقتصادی دیگر متفاوت است، افزود: به همین لحاظ هرگونه تصمیم گیری در این حوزه می تواند کل جامعه را درگیر کند.

وی با اشاره سختی و طاقت فرسایی فعالیت در نانوایی‌ها، گفت: در بحث نانوایی ها ظرافت های خاصی وجود دارد که اگر به این ظرافت ها توجه نشود، مشکل ایجاد می‌شود.
 
فرماندار رشت با بیان اینکه برخی از مسائل و مشکلات حوزه نانوایی‌ها ریشه در قوانین دارد، افزود: این آمادگی وجود دارد این مسائل و مشکلات پس از تحلیل دقیق، در نشست هفتگی با نمایندگان شهرستان طرح و پیگیری شود.
 
وی با تاکید بر اینکه باید طوری عمل کنیم که ما الگویی برای سایر نقاط کشور باشیم، خاطر نشان کرد: نباید مدام منتظر ابلاغ دستورالعمل از بالا باشیم، بلکه خودمان باید در این عرصه فعالانه نقش آفرین باشیم.
 
وی ادامه داد:  باید به دنبال طرح موارد اساسی و ایجاد تحول در حوزه نان باشیم اما در عین حال نباید از نیازمندی و مشکلات روز نانوایان غافل بمانیم.

نظر شما