شناسهٔ خبر: 41721962 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تصادف زنجیره‌ای ۵۰ خودرو در جاده قزوین-کرج / ترافیک ۲۰ کیلومتری در مسیر

سخنگوی اورژانس کشور از بروز تصادف زنجیره‌ای ۵۰ خودرو در جاده قزوین-کرج و آماده باش نیروهای اورژانس در این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

تصادف زنجیره‌ای ۵۰ خودرو در جاده قزوین-کرج / ترافیک ۲۰ کیلومتری در مسیر

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در  ۱۵ کیلومتری جاده قزوین تصادف زنجیره‌ای ساعت ۱۸:۵۵ رخ داده است و بیش از ۵۰ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند، بیش از ۲ کیلومتر محدوده تصادف زنجیره‌ای بوده و این تصادف موجب ترافیک ۲۰ کیلومتری شده است.

او ادامه داد: ۲۵ نفر دچار حادثه شدند و نیرو‌های اورژانس در حال خدمت رسانی به مردمان هستند و اورژانس بیمارستان‌های قزوین در حال آماده باش هستند.

خالدی گفت: اتوبوس آمبولانس‌ها و آمبولانس‌های اورژانس در محل حادثه حضور دارند و در تلاش هستیم به دلیل ترافیک به مصدومان در محل حادثه ابتدا درمان شوند و بعد از پایداری شرایط به بیمارستان منتقل شوند.

او اظهار کرد: بیمارستان‌های قزوین از نظر دپوی تجهیزات و متخصص در حالت آماده باش هستند. کدهای جاده ای البرز در لاین شمال و جنوب اتوبان مستقر در وضعیت آماده باش قرار دارند و ۶ دستگاه آمبولانس یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد: با توجه به تاریکی هوا امکان پرواز بالگرد وجود ندارد و از مسافران در مسیر کرج به قزوین درخواست داریم که ۲۰ تا ۳۰ کیلومتری قزوین توقف کنند و اصراری برای رسیدن زودتر نداشته باشند.

او ادامه داد: کسانی که در لاین جنوبی هستند هر چه سریع‌تر این لاین را خالی کنند چرا که شاید نیرو‌های اورژانس مجبور شوند از لاین مخالف تردد و به مصدومان امدادرسانی کنند و در صورت امکان افراد سفر خود را ۲ تا ۳ ساعت به تاخیر بیندازند.

خالدی بیان کرد: بر اثر بروز تصادف زنجیره ای در اتولان قزوین به کرج در نزدیکی شهر محمدیه تعداد ۱۹ نفر مصدوم شدند و علت این حادقه قیچی کردن یک دستگاه کامیون و انحراف اش به مسیر مخالف است؛ عملیات نجات ادامه دارد و پرسنل اورژانس در محل بروز حادثه حاضر هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما