شناسهٔ خبر: 41717818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«هپکو» نباید بیش از این معطل و متوقف بماند/ دولت هپکو را از وضعیت فعلی خارج کند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، با حمایت از مصوبه دولت در واگذاری هپکو به شستا گفت: این واحد صنعتی بیش از حد معطل مانده است و دولت تصمیم به واگذاری کارخانه به شستا گرفته که این مصوبه باید در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی و کارخانه از این وضعیت رکود خارج شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به دیدار مجازی با رئیس قوه قضاییه در خصوص وضعیت تولید در استان اظهار کرد: در این جلسه موضوع و چالش‌های کارخانه هپکو  مطرح و واگذاری هپکو به گروه یا فردی که صلاحیت داشته باشد، مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: موضوع واگذاری هپکو به شستا در هیات دولت تصویب شده است و مصوب شده که ۵۵ درصد سهام هپکو به تامین اجتماعی واگذار شود که با نقدینگی مناسب این واحد صنعتی از وضعیت کنونی خلاصی یابد و به رونق تولید برسد.

موسوی ادامه داد: دولت باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد و هرچه سریع‌تر برای واگذاری اقدام و وضعیت شرکت تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم تامین اجتماعی با نقدینگی موجود و برنامه‌ریزی مناسب روزهای پر رونقی را برای این واحد صنعتی رقم بزند، افزود: این واگذاری شاید از حیث نقدینگی تامین اجتماعی موفق‌تر باشد و به هر حال تشخیص دولت در انجام این واگذاری بوده است، ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم و باید هرچه سریع‌تر مصوبه اجرا شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: در روند واگذاری و مدیریت آن قطعا نظارت خواهیم داشت و باید توجه داشت به اندازه کافی این کارخانه متوقف مانده است و بیش از این نباید متضرر شود و به صلاح نیست.

انتهای پیام/ح

نظر شما