شناسهٔ خبر: 41717232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۸۵ گروه جهادی بسیج کارگری استان مرکزی برای مقابله با کرونا ساماندهی شد

گروه استان‌ها- مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۸۵ گروه جهادی بسیج کارگری استان مرکزی برای مقابله با کرونا ساماندهی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محسن ربیعی در  مراسم "در امتداد رزمایش کمک‌های مومنانه" اظهار داشت: خوشبختانه کارگران در طول چهل سال انقلاب اسلامی در مقاطع و شرایط مختلف پای کار بوده اند و وفاداری خود را همواره به نظام اسلامی و مردم به خوبی نشان داده اند.

وی افزود: کارگران انقلابی کشور در مقاطعی در عرصه دفاع مقدس با اقدامات بسیار موثر و ارزنده‌ای که داشتند نقش‌آفرینی مطلوبی از خود به جای گذاشتند که ثمره آن پیروزی‌های چشمگیر در عملیات‌های دفاع مقدس بود.

آقازاده عنوان کرد: در شرایطی که کشور نیاز به خدمت‌رسانی در عرصه سازندگی و آبادانی کشور بود بار دیگر کارگران با تمام توان وارد عرصه شدند و دستاوردهای بی‌نظیری از خود بر جای گذاشتند.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بیش از دو دهه کشور با یک جنگ اقتصادی از طرف جبهه استکبار روبه‌رو شده و نقش کارگران در این جنگ اقتصادی بیش از اقشار جامعه سنگین‌تر بوده و همانند افسرانی در جنگ اقتصادی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی عنوان کرد: نامگذاری شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری که با محوریت تولید و رونق کالای ایرانی است یک رسالت سنگین بر دوش کارگان قرار داده و خوشبختانه هر ساله شاهد نقش آفرینی گسترده کارگران در این عرصه هستیم و امسال هم که مزین به جهش تولید است کارگران با لبیک عمومی به ولی خود با همه توان برای تحقق این شعار تلاش خواهند کرد.

ربیعی ادامه داد: از ابتدای ویروس کرونا بسیج کارگری استان بیش از 85 گروه جهادی را در کارخانجات و مراکز زیر مجموعه خود سازماندهی کرد و اقدامات موثر در راستای مبارزه با ویروس کرونا را در دستور کار خود گذاشت که  تولید و توزیع ماسک،تولید لباس بیمارستانی گان، تولید مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح و ایجاد پایگاه‌های تب سنجی و راه اندازی ایستگاه های غربالگری از جمله اقدامات مهم این قشر زحمتکش است که آثار و برکات فراوانی به همراه داشته وبسیج کارگری با سازماندهی شیفت ایثار کارگران بسیجیان جهادگر را در کارخانجات و مراکز کارگری سازماندهی کرده است که در صورت نیاز از این شیفت ها استفاده خواهد شد.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به اینکه عید سعید قربان یک فرصت بسیار مغتنم برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و مشاغل کارگری آسیب دیده از کرونا فراهم کرده بود بسیج کارگری برای کمک به معیشت وارد میدان شد.

وی بیان کرد: تعداد 7 راس دام سنگین گوساله و ده راس دام سبک گوسفند به ارزش ریالی200 میلیون تومان به مناسبت عید سعید قربان و در ادامه رزمایش کمک مومنانه با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی و نظارت شبکه دامپزشکی ذبح و بین افراد و خانواده ها توزیع شد.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی  اضافه کرد: امروز یکی از اهداف دشمن این است که کالاهای لوکس خارجی را در برابر کالای ایرانی قرار دهد که اینکار با دو هدف عمده خارج کردن ارز از کشور و ضربه به فرهنگ مردم در حال دنبال کردن است و  وظیفه و رسالت همه مردم حمایت از کالای ایرانی و کارگران و مهندسین هم بهبود و تقویت کالای ایرانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/711/ ع

نظر شما