شناسهٔ خبر: 41715312 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| پلمب ۱۶ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: ۱۶ واحد صنفی به علت تخلف از مقررات ابلاغی پروتکلهای بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی با اشاره به طرح کنترل و نظارت بر صنوف به منظور ساماندهی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهر تهران اظهار کرد: روز گذشته طرح کنترل و نظارت بر صنوف در دستور کار مأموران نظارت بر اماکن عمومی پایگاه‌های 10 گانه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران افزود: در اجرای این طرح از 90 واحد صنفی بازدید به عمل آمد، به 45 واحد صنفی تذکر داده شد و 16 واحد صنفی نیز به علت تخلف از مقررات ابلاغی پروتکلهای بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شدند.

وی تصریح کرد: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی از استمرار اقدامات کنترلی و طرحهای نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما