شناسهٔ خبر: 41696918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

افتتاح چند پروژه خدماتی در پایگاه دریایی خرمشهر توسط امیر خانزادی

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش در سال‌های آغازین جنگ تحمیلی با حضور در عملیات‌های متعدد، دلاورمردانه و با اقتدار در برابر دشمن بعثی ایستادند.

صاحب‌خبر -

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، با حضور در در پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر ضمن افتتاح چندین پروژه خدماتی، از قسمت‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

>>>در همین رابطه بخوانید؛

کدام پایگاه نظامی شناسنامه نیروی دریایی ارتش است؟

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پایگاه دریایی خرمشهر بعنوان شناسنامه و پایگاه معنوی نیروی دریایی ارتش است، گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش در سال‌های آغازین جنگ تحمیلی با حضور در عملیات‌های متعدد، دلاورمردانه و با اقتدار در برابر دشمن بعثی ایستادند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند که این ایثارگری‌ و دلامردی‌ها، شایسته تجلیل است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با حضور در صحنه رزم یگان‌های تکاور و تفنگدار دریایی، از نزدیک عملیات‌های تاخت ساحل به دریا و تصرف اسکله یگان‌های شناور با کمک غواصان را مورد بررسی قرار داد.

امیر دریادار خانزادی در ادامه از اماکن و تاسیسات مختلف مستقر در پادگان خرمشهر و بهمنشیر از جمله یگان‌های ناوگروه، رده میانی، مهمات، پدافند، تربیت بدنی، خباز خانه، آشپزخانه، آسایشگاه کارکنان وظیفه و کارگاه تولید ماسک بازدید کرد.

وی همچنین سالن تیراندازی شهید تکاور مولایی، آب شیرین کن 5 متر مکعبی پایگاه دریایی، اتاق کمیسیون پایگاه دریایی بهمنشیر به متراژ 120 متر مربع و همچنین مهمانسرای شهدای ناوچه کنارک پاد خرمشهر را افتتاح کرد.

216219

نظر شما