شناسهٔ خبر: 41696793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۳۰۰ بسته گوشت بین خانوار‌های نیازمند آستارا

۳۰۰ بسته گوشت بین خانوار‌های نیازمند و ایتام شهرستان آستارا همزمان با عید قربان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،بیژن حیادخت،مدیر عامل انجمن خیران آستارا از توزیع ۳۰۰ بسته گوشت بین خانوار‌های نیازمند و ایتام این شهرستان همزمان با عید قربان خبر داد.

او افزود: این گوشت‌ها به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال طی دیروز و و امروز با مشارکت خیران آستارا با حضور در خانه‌های نیازمندان توزیع شد.

مدیر عامل انجمن خیران آستاراگفت: از زمان شیوع ویروس کرونا نیز حدود ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته دو میلیون ریال شامل روغن، برنج، رب گوجه، مرغ و حبوبات در سه نوبت بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا تهیه و توزیع شده است.

بیژن حیادخت افزود : یکی از وظایف انجمن جامعه خیران آستارا ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان است و برای تحقق این امر نباید از ظرفیت دیگر سازمان‌های مردم نهاد غافل شد.

او گفت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه نباید به حوزه نیاز‌های مادی محدود شود و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی از خانواده‌های آسیب دیده ضروری است.

مدیر عامل انجمن خیران آستاراگفت:ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده از همان روز‌های نخست گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون‌های این بحران در کشور بود و از این محل هم خسارت‌های سنگینی به اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد.

انتهای پیام/عط

نظر شما