شناسهٔ خبر: 41680077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری استان:

اجرای عملیات خط کشی ۴۹۲ کیلومتر از راه‌های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: ۴۹۲ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون با استفاده از رنگ سرد و گرم خط کشی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۲۶۰ کیلومتر از این عملیات با استفاده از تیم های امانی  و ۲۳۰ کیلومتر به صورت پیمانی انجام شده است.

 مدیرکل راهداری استان افزود: امسال در مجموع عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده در سطح هزار و ۵۰۰کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این استان با هزینه ای بالغ بر ۴۵میلیارد ریال انجام خواهد شد.

حق لطفی، نصب و بهسازی ۲هزار و ۹۵عدد علایم ایمنی راه ها  شامل اخطاری و انتظامی و نصب  ۳۴۳ عدد تابلوی اطلاعاتی با اولویت نقاط پرتصادف و راه‌های گردشگری را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ها عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به ارتقای حفاظ ایمنی میانه راه‌ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود گفت: در همین راستا طی چهار ماهه نخست امسال ۲۱کیلومتر نیوجرسی بتنی و ۴۴ کیلومتر گاردریل در سطح راه‌های استان نصب شده است.

به گفته این مسئول، در این مدت همچنین ۲۴۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در این استان شناسایی و برای ۹۱ مورد از تخلفات اخطار و توقف ساخت صادر شد.

نظر شما