شناسهٔ خبر: 41663645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دانشگاهی با مزیت «بلیت رایگان هواپیما» در ایران/ «بوموسی» در مسیر توسعه

رئیس دانشگاه پیام نور بوموسی اعلام کرد: دانشجویانی که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، از مزایای بلیت هواپیمای رایگان و خوابگاه و غذای گرم در زمان امتحانات برخوردار می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس محمود عامری سیاهویی از ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون کنکور در واحد دانشگاهی پیام نور بوموسی خبر داد و گفت: ثبت نام در رشته‌های بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور ) دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از 5 مرداد ماه لغایت 2 شهریورماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور بوموسی تنها واحد آموزش عالی در این جزیره استراتژیک می‌باشد، افزود: خوابگاه با تمام امکانات و تردد هوایی و دریایی رایگان در اختیار دانشجویان بوموسی قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور بوموسی در خصوص هزینه شهریه دانشجویی این دانشگاه نیز عنوان کرد: با 3 بانک عامل قرارداد منعقد شده که وام دانشجویی با کارمزد پایین در اختیار دانشجویان قرار گیرد و حتی بنیاد علوی و نهادهای حمایتی هزینه شهریه دانشجویان بی بضاعت را نیز پرداخت می‌کنند و دیگر نباید دانشجویی دغدغه‌ای جز تحصیل داشته باشد.

عامری سیاهویی همچنین بیان داشت: محل آزمون به دلخواه دانشجویان در نزدیکترین محل زندگی دانشجو صورت می‌گیرد و برای دانشجویان خوابگاهی در ایام امتحانات غذای گرم توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، دانشگاه پیام نور بوموسی قریب به 400دانشجو و با 2 رشته کارشناسی ارشد و 8 رشته کارشناسی مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/88055

نظر شما