شناسهٔ خبر: 41661899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در شمال/ احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای کوهستانی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای شمال آغاز شد و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تردد خودروها در تمامی محورها به‌صورت پرحجم است ولی در ساعات پایانی روز انتظار داریم بر حج ترافیک افزوده شود.

وی افزود: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم که این موضوع موجب ترافیک سنگین و اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای خروجی استان می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه در محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد خودروها در محور کندوان روز جمعه به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها همچنان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد خودروها در محور هراز به‌صورت یک‌طرفه انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: در محور کیاسر نیز معمولا روزهای جمعه بحث محدودیت یک‌طرفه مقطعی را در دستور کار داریم.

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هفته گذشته تصادفات منجر به فوت افزایش یافته است، تصریح کرد: بیشتر فوتی‌ها نیز راکبان موتورسیکلت بودند که ادامه این روند نگران‌کننده خواهد بود و لازم است راکبان موتورسیکلت به مقررات و توصیه‌های پلیس بیشتر توجه کنند.

قدمی یادآور شد: موضوع دیگر باتوجه به بارش باران احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی مازندران زیاد است که توصیه ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به بحث مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ی

نظر شما