شناسهٔ خبر: 41628393 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

آتشباری اسرائیل از ترس انتقام

روزنامه جوان

«یحْسَبُونَ کُلَّ صَیحَه عَلَیهِمْ: هر صدایی بشنوند بر زیان خویش پندارند»؛ این آیه قرآن، بخشی از بیانیه دیشب حزب‌الله در واکنش خبر‌های مربوط به تبادل آتش در مرز لبنان است که معادل آن، مثل معروف فارسی است که می‌گوید «مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد». عصر دیروز منابع رژیم صهیونیستی از تبادل آتش بین نیرو‌های حزب‌الله و اسرائیلی در مرز‌های جنوبی لبنان خبر دادند. درگیری‌ای که رسانه‌های صهیونیستی برای اولین بار صحنه‌های از تبادل آتش در مرز لبنان را منتشر کردند، ولی حزب‌الله در بیانیه‌ای که غروب دیروز منتشر کرد وعده کرده که پاسخ حزب‌الله به شهادت رزمنده حزب‌الله در تجاوز صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق قطعی خواهد بود و صهیونیست‌ها باید در انتظار مجازات به خاطر جنایاتشان باقی بمانند.

صاحب‌خبر -
‌سرویس سیاسی جوان آنلاین:  درحالی که رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله در روز‌های اخیر به حالت آماده باش کامل درآمده بود، روز دو‌شنبه رسانه‌های اسرائیلی اخباری از درگیری بین دو طرف در جنوب لبنان منتشر کردند. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که این درگیری پس از آن آغاز شده که سه یا چهار نیروی حزب‌الله قصد نفوذ به مرز‌های شمالی اسرائیل را داشتند که نظامیان این رژیم با آن‌ها مقابله کردند. برخی منابع از جمله شبکه المیادین هم گزارش کرد که نیرو‌های لبنانی وارد فلسطین اشغالی شده و یک خودروی اسرائیلی از نوع مرکاوا را با موشک کورنت هدف قرار دادند. این درحالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که هیچ موشک کورنتی به خودروی نظامی اسرائیلی اصابت نکرده است. وی همچنین ادعا کرده که در این تبادل آتش، هیچ یک از نیرو‌های اسرائیلی آسیب ندیده‌اند. هرچند برخی رسانه‌های صهیونیستی مدعی شهادت شماری از نیرو‌های حزب‌الله شده بودند، اما حتی بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی کشته شدن هیچ یک از رزمندگان حزب الله مطرح نشده است. همزمان منتشر شدن اخبر و تصاویر تبادل آتش از طرف رسانه‌های اسرائیلی، روزنامه «هاآرتص» گزارش داد که ارتش اسرائیل از شهرک نشینان خواسته در منازل خود بمانند. سرانجام بعد از ساعاتی تأیید و انکار، حزب‌الله لبنان حوالی ساعت ۲۰:۳۰ غروب دیروز به وقت تهران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همه آنچه رسانه‌های اسرائیلی پخش و تصاویر آن را منتشر کرده اند، مربوط به صحنه‌های آتش یک طرفه‌ای بوده که ارتش رژیم صهیونیستی از وحشت انتقام حزب‌الله، به آن مبادرت کرده است. در متن بیانیه حزب الله آمده است: به نظر می‌رسد این حد از ترس و نگرانی شدیدی که ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینانش در نزدیک مرز‌های جنوبی لبنان در آن قرار دارند و واهمه و وحشت آن‌ها از پاسخ کوبنده مقاومت به جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در به شهادت رساندن برادر مجاهد علی کامل حسن و همچنین عاجز ماندن اسرائیلی‌ها در پیش‌بینی عکس العمل مقاومت لبنان نشان از آن دارد که دشمن در وضعیت «یحسبون کل صیحه علیهم» (هر فریادى را به زیان خویش مى ‏پندارند) قرار گرفته است.

حزب‌الله گفته است:تمام آن چیزی که رسانه‌های صهیونیستی بر زبان می‌آورند و ادعا می‌کنند که عملیات نفوذ نیرو‌های مقاومت به داخل اراضی اشغالی ناکام مانده است و اخباری را مبنی بر کشته شدن نیرو‌های حزب‌الله در پی بمباران اراضی مزارع شبعا عنوان می‌کنند، دروغ است و تلاشی است از سوی اسرائیل برای پیروزی‌سازی تصنعی و دروغین برای خودش»‌حزب‌الله در بیانیه خود وعده کرده است: پاسخ ما به جنایت تروریستی ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن علی کامل محسن برادر مجاهد در اطراف فرودگاه دمشق هنوز داده نشده است، اشغالگران صهیونیست همچنان منتظر پاسخ و مجازاتشان به دست نیرو‌های مقاومت باشند. ‎

نظر شما