شناسهٔ خبر: 41623864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز:

تاکنون ۲ بیمارستان اهواز از چرخه خدمات‌رسانی به بیماران کرونا خارج شدند

ابول‌نژادیان گفت: در حال حاضر ۲ بیمارستان طالقانی و شهید منفرد نیاکی اهواز به دلیل کاهش تعداد بیماران بستری از چرخه پذیرش و خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی خارج شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» امروز (دوشنبه 6 مرداد) در مراسم تقدیر از کادر درمانی بیمارستان شهید منفردنیاکی اهواز در خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا اظهار کرد: با استفاده خوب مردم از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی خوشبختانه میزان مراجعه به بیمارستان‌ها و تعداد بیماران بستری به نحو محسوسی کاهش یافته است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان اینکه خوشبختانه با این روند بیمارستان‌هایی که برای بیماران کرونایی ارائه خدمت می‌کردند روزبه‌روز در حال کمتر شدن هستند افزود: در حال حاضر 2 بیمارستان طالقانی اهواز و شهید منفرد نیاکی ارتش به دلیل کاهش تعداد بیماران بستری از چرخه پذیرش و خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی خارج شدند.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین به بیمارستان‌های سینا، فاطمه زهرا (س) و امیرالمؤمنین (ع) دستور داده شده که بیمار جدید مبتلا به کرونا را پذیرش نکنند ادامه داد: بیمارستان نفت و رازی اهواز کماکان در حال ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

 

ابول‌نژادیان تصریح کرد: امیدواریم به زودی جشن تخلیه بیماران بستری کرونا و تقدیر از کادر درمان را در همه بیمارستان‌ها برگزار کنیم و این نوید را به مردم بدهیم که کرونا در استان مهار شده است.

 

وی تاکید کرد: مردم باید به این نکته توجه کنند که در دوران بحران مخصوصا کرونا، هر موفقیتی شکننده است و اگر فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود و مردم از ماسک استفاده نکنند ممکن است مجدد دچار بحران و پیک جدیدی شویم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز یاد آور شد: از مردم می‌خواهیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنند و در مراسم‌های عروسی و عزاداری شرکت نکنند و دید و بازدیدها را به حداقل برسانند و تنها در صورت ضرورت از منزل خارج شوند تا بتوانیم با موفقیت از این بحران عبور کنیم.

 

پایان پیام/72

نظر شما