شناسهٔ خبر: 41602197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عملیات مرصاد تجلی عینی انسجام و اتحاد ملی

فرماندار دالاهو گفت: عملیات مرصاد، تجلی اتحاد همه اقوام و مذاهب در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرم محمدی فرماندار دالاهو روز یکشنبه با حضور در منزل خلبان شهید «اسدالله زمانی» در سخنانی به مناسبت سی و دومین سالگرد عملیات پیروزمند مرصاد، گفت:در عملیات مرصاد علاوه بر نیرو‌های فداکار و رشید ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی و امنیتی، بسیاری از مردم از اقوام و مذاهب مختلف ساکن جای جای استان خود را به تنگه مرصاد رساندند از این رو عملیات مرصاد را می‌توان تجلی عینی انسجام و اتحاد ملی نام نهاد.

او در ادامه با اشاره به رشادت تیزپروازان هوانیروز و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات مرصاد اظهار داشت: از جان گذشتگی و حمایت‌های شجاعانه عقابان تیزچنگ نیروی هوایی و هوانیروز نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که در عملیات مرصاد به زیباترین وجه ممکن به منصه ظهور رسید.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: نمی‌توان از مرصاد سخن گفت و نام فرمانده این عملیات، یعنی امیرسپهبد علی صیاد شیرازی را ذکر نکرد از این رو باید بر رشادت‌های این بلندپروازان ایثار و جاودگان همیشه تاریخ درود فرستاد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امام جمعه دالاهو نیز در سخنانی در خصوص شهید و شهادت و زنده بودن شهدا از دیدگاه آیات و روایات سخنانی بیان کرد.
انتهای  پیام/ز

نظر شما