شناسهٔ خبر: 41601785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

اقبال مردمی به باشگاه های ورزشی نباید مورد لطمه قرار بگیرد

موج نیوز

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اقبال مردمی به باشگاه های ورزشی نباید مورد لطمه قرار بگیرد و این جایگاه با حرکات بعضا اشتباهی که امکان دارد بعضی از باشگاه ها یا مربیان انجام دهند سقوط کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج یزد، دفتر هیئت بدنسازی و پرورش اندام یزد با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افتتاح و تارنمای آن رونمایی شد.  

مسعود شریعتی در این مراسم گفت: بدنسازی جزو رشته هایی است که ظرفیت بالایی در جامعه دارد  باید جایگاه اصلی هیئت بین آحاد جامعه مشخص شود که این رشته و این هیئت ورزشی چه جایگاه با اهمیتی دارد.

وی گفت: فعالیت‌هایی مانند داشتن دفتر مشخص و سایت تخصصی و دیگر فعالیت هایی که اکنون در هیئت بدنسازی در حال اجراست می تواند بسیار موثر باشد، که مردم با این رشته ورزشی به درستی آشنا شوند.

شریعتی اظهار کرد: اقبال مردمی به باشگاه های ورزشی نباید مورد لطمه قرار بگیرد و این جایگاه با حرکات بعضا اشتباهی که امکان دارد بعضی از باشگاه ها یا مربیان انجام دهند سقوط کند، که نظارت هیئت استان را می طلبد به صورت ویژه و تخصصی ورود کرده و با بازرسی از باشگاه ها جلوی تخلف های احتمالی را بگیرد.

نظر شما