شناسهٔ خبر: 41601752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۷۰۰۰ واحد مسکونی پرخطر در ۴۸ هکتار در مجاورت اتوبان پاسداران تبریز

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۷۰۰۰ واحد مسکونی پرخطر در ۴۸ هکتار در مجاورت اتوبان پاسداران تبریز وجود دارد که باید از ظرفیت شهرک جوانان در این خصوص استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فریدون بابایی اقدم  رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت همفکری و همکاری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با اعضای شورا، گفت: اتاق مشترک نمایندگان و اعضای شورای شهر تبریز باید تشکیل شده و در خصوص مسائل مختلف تبادل نظر انجام شود.

او گفت: تفاهم نامه‌های سه جانبه در سیستان و بلوچستان، اصفهان و قم برای رفع مشکل حاشیه نشینی امضا شده تا واحد‌های مسکونی با همکاری مسکن و شهرسازی، کمیته امداد و برنامه و بودجه و استانداری احداث شود.

او  با تاکید بر این‌که لازم است در تبریز نیز این مهم پیگیری شود، ادامه داد: الحاق شهرک جوانان به محدوده شهر تبریز اخیرا در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد که می‌توان با تراکم چهار طبقه‌ای در این شهرک مساکن امن برای حاشینه‌نشینان احداث کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریزاظهار کرد: ۷۰۰۰ واحد مسکونی پرخطر در ۴۸ هکتار در مجاورت اتوبان پاسداران وجود دارد که باید از ظرفیت شهرک جوانان در این خصوص استفاده کنیم.

بابای اقدم گفت: اگر شهرداری سالانه ۴۰۰ میلیارد تومان در یک سال برای بازآفرینی شهری هزینه می‌کند، دولت باید حداقل هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما