شناسهٔ خبر: 41601731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار خوزستان عنوان کرد:

فاز سوم آب‌رسانی به بخش غیزانیه کلید خورد/ بهره برداری از فاز ۲ و ۳ ظرف ۴۵ روز آینده

استاندار خوزستان از کلنگ زنی فاز سوم پروژه آب‌رسانی به غیزانیه خبر داد و گفت: ظرف ۴۵ روز آینده فاز دوم و سوم این پروژه به بهره‌برداری خواهند رسید.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز یکشنبه پنجم مردادماه در آیین کلنگ زنی فاز سوم پروژه آب‌رسانی به روستاهای بخش غیزانیه، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، فاز دوم و سوم آب‌رسانی به بخش غیزانیه ظرف ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: فاز دوم این پروژه که از روستای "صُفیره" تا روستای "نزهه" را پوشش می‌دهد، به طول ۲۸ کیلومتر خواهد بود که ۱۸‌ کیلومتر آن انجام شده است و فاز سوم نیز با مساعدت بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم‌الانبیا، از امروز آغاز شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در سال های اخیر، دستگاه های مختلفی تلاش کردند تا مشکلات بخش غیزانیه مانند روشنایی، برق، گازرسانی و آب‌رسانی که مهم‌ترین مسئله است برطرف شود.

او ضمن اشاره به آب‌رسانی ۳۳ روستای بخش غیزانیه، از فاز اول این پروژه، افزود: در صورت به بهره‌برداری رسیدن فاز دوم آب‌رسانی، در مجموع، ۸۵ درصد از روستاهای بخش غیزانیه به آب پایدار خواهند رسید و بعد از اتمام فاز سوم، تمام روستاهای این بخش از نعمت آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما