شناسهٔ خبر: 41600585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

آئین رونمایی از کتاب رؤیای بازی در آزادی در سفیدشهر شهرستان آران و بیدگل

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، سعید ضابطی از آئین رونمایی از کتاب « رؤیای بازی در آزادی » با موضوع فوتبال و جنبه های اجتماعی و روان شناسی آن خبر داد و گفت: این آئین با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سفیدشهر، ریاست تربیت بدنی کاشان، رؤسای فدراسیون فوتبال، پیشکسوتان فرهنگی و ورزشی شهرستان آران و بیدگل، مسئولین شهری و فعالان حوزه نشر و کتاب و عموم مردم شهرسفیدشهر با رعایت پروتکلهای بهداشتی در مسجد جامع سفیدشهر برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: رونمایی از دو کتاب آنهم در بازه زمانی کمتر از یک ماه در این شهرستان توسط دو جوان از منطقه کویری سفیدشهر نشان از پتانسیل فرهنگی و حضور جوانان در این شهرستان دارد؛ همچنین شورای اسلامی شهر و شهرداری سفیدشهر در زمینه ارتقای سطح برنامه های فرهنگی هنری نقش بسیار ویژه ای داشته است.

سعید ضابطی افزود: کتاب « رؤیای بازی در آزادی »، اثری زیبا و فرهنگی ورزشی نتیجه یک عمر تجربیات نویسنده در حوزه ورزش است که درفضای عشق نوشته شده است. عشق به توپ، به فوتبال و مهمتر از آن عشقی پاک به جوانان که نویسنده با بیانی ساده و روان و برپایه و اصول علمی فوتبال روز جهان اقدام به خلق این اثر نموده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: حمید جعفری نصرآبادی (نویسنده کتاب) توانسته با قلمی شیوا و روان و با عشق به جوانان پاکدل و معصوم ایرانی، از صفر تا صد راه های رسیدن به تیم ملی فوتبال ایران را، مطابق با اصول علمی روز دنیا، با مبحث مهارتهای فردی، گروهی و تیمی در فوتبال در سه فصل جذاب نشان دهد.

ضابطی ضمن ابراز امیدواری از اینکه این کتاب باعث نهادینه شدن ورزش فوتبال بین جوانان و دوستداران ورزش شود ادامه داد: حمید جعفری نصرآبادی علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، دارای مدارک ورزشی: مربیگری فوتبال، Bآسیا- مربیگری فوتسال،Aایران- آنالیزوری فوتبال، حرفه ای ایران- داوری فوتبال، درجه سه ایران، تجربه ی سرمربیگری: بزرگسالان کشوری و استانی می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل اظهار داشت: این کتاب به قلم حمید جعفری نصرآبادی در116 صفحه، از سوی انتشارات مجلس افروز، با شمارگان1000نسخه در قطع رقعی به چاپ رسید و وارد بازار نشر شده است.

وی ادامه داد: به منظور معرفی و ترویج این کتاب به فراخور مناسبتی خاص، با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مسابقه کتابخوانی برگزار و به برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهدشد.

خاطرنشان می شود، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از طرف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، شورای اسلامی شهر و شهرداری سفیدشهر از مؤلف و ناشر این کتاب تجلیل به عمل آمد.

نظر شما