شناسهٔ خبر: 41586312 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

امیر آقایی هم‌بازی نوید محمدزاده شد

امیر آقایی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» پیوست.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، با معرفی امیر آقایی به عنوان آخرین بازیگر فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند، همکاری دیگری بین این بازیگر و برادران جلیلوند رقم می‌خورد.
وی پیش از این در دو فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» و «بدون تاریخ بدون امضا» نیز حضور داشته است. سعید داخ، علیرضا کمالی و دانیال خیری‌خواه دیگر بازیگران این فیلم هستند که تابه‌حال معرفی شده‌اند. همچنین نوید محمدزاده و دایانا حبیبی نقش‌های اول مرد و زن فیلم را ایفا مي‌کنند.
در حال حاضر مراحل پیش تولید و تمرین بازیگران فیلم «شب، داخلی، دیوار» انجام مي‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود...
ادامه فیلمبرداری «صحنه زنی»
 طبق پروتکل‌های بهداشتی
 در حالی تصویری از مجید صالحی در «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی منتشر مي‌شود که دست اندرکاران این فیلم تاکید دارند؛ فیلمبرداری طبق پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلمبرداری «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی همچنان با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های ایمنی در تهران ادامه دارد و تاکنون همه بازیگران مقابل دوربین رفته و نقش آفرینی کرده‌اند. 
مجید صالحی که جدیدترین عکس او در «صحنه‌زنی» نیز منتشر شده است، گفته مي‌شود با چهره‌ و نقشی متفاوت در این اثر ظاهر شده است و همراه با بهرام افشاری فضایی متفاوت را در کارنامه خود تجربه خواهند کرد.
امید روحانی، سیامک ادیب و آتش تقی‌پور نیز جدیدترین بازیگرانی هستند که در روزهای اخیر به ایفای نقش پرداخته‌اند و تدوین همزمان اثر نیز توسط‌هایده صفی‌یاری ادامه دارد.
مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی و مجید صالحی بازیگران این فیلم هستند.
مجیدرضا بالا تهیه‌کننده و مسعود زارع مجری طرح فیلم «صحنه‌زنی» هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما