شناسهٔ خبر: 41579399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ دسته یک فوتبال|«داماش گیلانیان» در مقابل «نیروی زمینی تهران» به برتری دست یافت‌

گروه استان‌ها- تیم فوتبال داماش گیلانیان در مقابل تیم فوتبال نیروی زمینی تهران به‌برتری ۲ بر یک دست یافت.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته سی و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های داماش گیلانیان و نیروی زمینی تهران از ساعت 20 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به‌دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با‌برتری 2 بر یک تیم داماش گیلانیان به‌پایان رسید.

ترکیب تیم داماش گیلانیان

ایمان صادقی، بهتاش میثاقیان(از دقیقه 65 میلاد پورمحسن)، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، سعید طالبی، عباس کندل(از دقیقه 65 میعاد یزدانی)، میثم میرپسندیده، محمد مختاری، جابر نصیری(از دقیقه 90 میلاد صفایی)، سینا شاه عباسی و محمد غلامی(از دقیقه 74 سعید باقرپسند).

سرمربیگری تیم داماش گیلانیان را مازیار ربیعی‌فر برعهده داشت.

ترکیب تیم نیروی زمینی تهران

وحید مهدی خانی، حسین مددی، حسین خیری(از دقیقه 79 امیرحسین غلامی)، امید سام کن، فرشید لک، غلامرضا ثابت ایمانی(از دقیقه 53 مهدی ممی‌زاده)، حمید محمدی، رسول سعدیان‌نیا(از دقیقه 79 سیدعلی یحیی‌زاده)، علی صبوری(از دقیقه 82 علی زاهدی)، عارف رستمی و بهرام احمدی.

سرمربیگری تیم نیروی زمینی تهران را امیدرضا روانخواه برعهده داشت.

کارت زرد: محمد مختاری دقیقه 63، جابر نصیری دقیقه 72(داماش گیلانیان) غلامرضا ثابت ایمانی دقیقه 51(نیروی زمینی تهران)

گل: محمد غلامی دقیقه 11، میعاد یزدانی دقیقه 67( داماش گیلانیان) بهرام احمدی دقیقه 29(نیروی زمینی تهران)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم داماش گیلانیان با استفاده از ارسال‌های بلند به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم نیروی زمینی تهران کند و در سوی دیگر تیم نیروی زمینی تهران با استفاده از ارسال‌های بلند موقعیت‌هایی را بر روی دروازه تیم داماش گیلانیان ایجاد کرد که توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم داماش گیلانیان کند تا بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به‌پایان برسد.

نیمه دوم: تیم داماش گیلانیان با استفاده از عمق دفاع تیم نیروی زمینی تهران به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست دومین گل را وارد دروازه تیم نیروی زمینی تهران کند در سوی دیگر تیم نیروی زمینی تهران با استفاده از ضدحملات موقعیت‌هایی را بر روی تیم داماش گیلانیان ایجاد کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با‌برتری 2 بر یک تیم داماش گیلانیان به‌پایان برسد.

حاشیه بازی:

بازی به‌علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد.

این بازی زیر نور پروژکتور برگزار شد.

انتهای پیام/615/ ز

نظر شما