شناسهٔ خبر: 41578601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

طی مراسمی؛

رئیس جدید دادگستری شهرستان بیله‌سوار معرفی شد

طی مراسمی قاضی اکبر نوری به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بیله‌سوار معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا اردبیل، مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری شهرستان بیله سوار با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، امام جمعه شهرستان بیله سوار، معاون قضایی رئیس کل و اعضای شورای تامین شهرستان بیله سوار برگزار شد.

 ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با اشاره به جایگاه قضا و قضاوت و اهمیت آن در جامعه گفت: اگر عدالت در جامعه نهادینه شود، مسلماً تاثیرگذاری آن در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز نمود پیدا خواهد کرد.

قاضی عتباتی با اشاره به مرزی بودن شهرستان بیله سوار بر مولفه‌های تاثیرگذاری آن در سطح ملی و منطقه ای تاکید کرد و گفت: وجود گمرک ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال این منطقه است، بنابراین مسائل و موضوعات مرتبط با آن باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

 وی افزود: تقویت سامانه‌های نظارتی و تقویت عوامل انسانی به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز در راستای رونق اشتغال از مهمترین مولفه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 رئیس کل دادگستری استان در ادامه  بر لزوم ارتقای امنیت مرزی و استمرار و تداوم مبارزه  جدی و قاطعانه با مواد مخدر و مشروبات الکی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه های اجرایی با هرگونه مظاهر فساد در حوزه های مختلف به شدت برخورد می کند .

در این مراسم با قدردانی از خدمات ارزشمند موسوی رئیس سابق دادگستری شهرستان بیله سوار اکبر نوری بعنوان رئیس جدید دادگستری بیله سوار معرفی شد و قاضی سید شاکر موسوی نیز مستشار دادگاه های تجدید نظر منصوب شد.

نظر شما