شناسهٔ خبر: 41577159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دستیاران مدیرعامل جمیعت هلال احمر استان قزوین در امور جوانان منصوب شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دستیاران مدیرعامل در امور جوانان، با هدف ارتقای نقش آفرینی جوانان در فعالیت های اجتماعی و بشر دوستانه منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن آصفی در این رابطه اظهار داشت: جوانان، توان قابل اتکاء هر جامعه ای هستند و می توانند نقش حائز اهمیتی در مدیریت فعالیت های اجتماعی به ویژه در حوزه های فرهنگی و اقدامات عام المنفعه داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: مشارکت داوطلبی جوانان در حوزه تصمیم سازی ها و هدف گذاری های کوتاه و بلند مدت می تواند تجربه ای موثر و بسیار مفید در راستای تربیت مدیران جوان و بهره مندی از اندیشه های نابشان باشد.

وی ادامه داد: در جهت مشارکت بیشتر جوانان در حوزه تصمیم سازی ها و هدف گذاری های کوتاه و بلند مدت و افزایش ایفای نقش جوانان در مشارکتهای اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب و خلاقانه در برنامه های پیش رو انتخاب دستیاران جوان در این جمعیت انجام پذیرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: در این راستا دو نفر از اعضای جوان، مستعد، توانمند، فعال و خلاق این جمعیت به نام های سهیلا بختیاری و اسماعیل همت به عنوان دستیار داوطلب مدیرعامل در امور جوانان، انتخاب شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اشاره کرد: امیدواریم این دستیاران جوان با همفکری دبیران کانون ها و اعضای فعال و نیز صاحبنظران، معاونت جوانان و کارشناسان این حوزه تلاش نموده تا گامی موثر در تحقق اهداف انسانی جمعیت هلال احمر برداشته شود.

قابل ذکر است طی جلسه ای با حضور  معاون امور جوانان و رئیس اداره دانشجویی و جوانان استان  ابلاغ خانم سهیلا بختیاری و آقای اسماعیل همت به عنوان دستیاران جوان، توسط مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین به آنها اهدا شد و نیز به جهت فعالیت خانم سهیلا بختیاری در دوره دبیری کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی قزوین و نیز فعالیتهای چند جانبه ایشان در حوزه نشر فرهنگ بشردوستی و خدمات عام المنفعه از ایشان در این جلسه تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما