شناسهٔ خبر: 41576688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:

برای معرفی فرهنگ غدیر از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود

فرهمند‌پور با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونایی گفت: با توجه به حضور بالای مخاطبان در فضای مجازی می‌توان از این ظرفیت در جهت معرفی فرهنگ غدیر استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمند‌پور» ظهر امروز ( شنبه ۴ مرداد) در نشست هماهنگی غدیر که در محل سالن جلسات فرمانداری دزفول برگزار شد، با بیان اینکه غدیر به‌ عنوان یک واقعه عظیم در صدر تاریخ اسلام رقم خورد اظهار کرد: این واقعه سند حقانیت شیعه است و همگان موظف هستند برای انعکاس و بازتاب هرچه بهتر و بیشتر غدیر گام بردارند.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: فرصت مقابله با حرکات ضدفرهنگی که در برخی از نقاط رواج یافته ایام غدیر است  کههر چه در این روز مبارک رنگ و بوی غدیر به شهر داده شود و مسائل مربوط به جهان شیعه را بیشتر نمایش دهیم به معنی آن است که بیشتر با موارد ضد فرهنگی مقابله کرده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین پیام غدیر وحدت است که رمز تمام موفقیت‌ها در اقدام‌های انجام‌شده تلقی می‌شود اضافه کرد: در هر امری پرچم وحدت برافراشته شده علاوه بر برکتی که خداوند در آن امر نازل کرده خود ما هم نتایج موفقیت‌آمیزی را مشاهده کرده‌ایم.

 

فرهمندپور تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها موظف هستند در بحث کنگره غدیر همکاری داشته باشند و در ادارات اقدامات جهت گرامیداشت این عید مبارک انجام دهند همچنین شهرداری در روز غدیر مبلمان شهری را متناسب با آن چیدمان کند.

 

وی یاد آور شد: برای اجرای مراسمات غدیر می‌توان از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده کرد چراکه مخاطبان زیادی از این پتانسیل استفاده می‌کنند و این امر باعث جذب مخاطبان بیشتری خواهد شد.

 

پایان پیام/589

نظر شما