شناسهٔ خبر: 41576538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در هشترود نگران‌کننده است

فرماندار هشترود از آمار بالای فوتی‌های ناشی از کرونا در این شهرستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود،امین امنیان عصر امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان اظهار کرد:آمارها و گزارشات نشان‌دهنده افزایش بیماران بدحال و مرگ و میر کرونایی و وضعیت قرمز شهرستان است که آمارهای شهرستان از میانگین کشوری و استانی بیشتر و  تهدیدی بسیار جدی برای هشترود می‌باشد.

وی، مراسم عروسی و عزا همچنین حمل و نقل درون شهری و برون شهری و تجمعات و دورهمی‌ها را عوامل تشدید کرونا در شهرستان عنوان کرد.

رئیس ستاد مقابله و کنترل بحران کرونای شهرستان هشترود گفت:
یک هفته سطوح ۳ و ۴ فعالیت‌ها از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های آزاد و دولتی، حوزه علمیه، استخر، پارک، تالار پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، و باشگا‌های ورزشی خصوصی و دولتی، کافه‌ها و قهوه خانه‌ها تعطیل خواهند بود.

امینیان خاطرنشان کرد: ذبح دام در روز عیدقربان فقط در کشتارگاه‌ها خواهد بود و در مکان‌های غیر از کشتارگاه‌ها ممنوع می‌باشد

فرماندار هشترود گفت: ادارات اجازه ندهند ارباب‌رجوع بدون ماسک وارد اداره شود، ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع می‌باشد و دستگاه‌ها تا می‌توانند خدمات از راه دور و الکترونیکی ارائه دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه در میزان فوتی‌ها از میانگین استانی و کشوری بالا هستیم گفت: با تهدید‌کنندگان علیه بهداشت عمومی برخورد جدی خواهد شد.

وی تاکید کرد: از این هفته هم بازار هفتگی تعطیل خواهد بود.

رحیم استادی، رئیس دادگستری هشترود هم از برخورد با تجمع‌کنندگان افراد فوتی ناشی از کرونا در وادی رحمت و بیمارستان خبر داد.

وی گفت: اصناف در صورتی که دستور‌های بهداشتی را رعایت نکنند و ماسک نزنند،واحد آنها پلمپ خواهد شد.

نعمت اسدزاده، متصدی وادی رحمت هشترود هم از نبود امکانات برای کفن و دفن بیماران کرونایی خبر داد و افزود: متاسفانه هیچ گونه غسال در هشترود وجود ندارد و مجبور هستیم از سایر شهرها با هزینه 650 هزار تومانی نیرو بیاوریم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/

برچسب‌ها:

نظر شما